måndag 14 januari 2013

Grattis på födelsedagen Fredrik och hejdå till gänget!

Idag fyller min lilla bebis till bror 16 år! Det känns helt sjukt att han har blivit så gammal. I mina ögon är han dock inte mer än en liten bebis. Jag vet att han älskar när jag påminner honom om detta! Vi firade Fredrik en stund på dagen, Nicole och jag hade varit ute och köpt en present till honom. Han fick två par shorts utav oss och sedan två T-shirtar från bara mig. Roligt att han gillade kläderna så mycket! 

Hela gänget åt middag tillsammans efter vi hade städat och packat ihop hela Almaspuri lägenheten. Nicole och jag var färdiga först och stack därför till lägenheten. Där chillade vi lite, gick ner och badade och använde det efterlängtade wifi. Vi åt god 'afrikana' på kvällen och sedan sa vi hejdå till alla. Det känns helt sjukt att alla ska sticka hem till Sverige och man själv ska stanna kvar här i två veckor till. Det kommer bli hur tyst som helst.

Hejdå Rörtången gänget tack för några underbara veckor!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar