måndag 7 januari 2013

Chinatown och middagsmys

Idag var det dags för lite Chinatown och Pavilion. Alla var rätt shopping sugna så vi tänkte passa på idag då vi alla var lite trötta på bad och sol kanske. Vi började med att sticka till Chinatown, Laila skulle möta oss där också. Jag är inte den som älskar Chinatown precis efter att ha bott i Malaysia i nio år - man åker bara dit om man verkligen behöver eller om man har gäster; inte annars! Vi var ialla fall där i någon timme, sedan stack vi till Pavilion. Det var verkligen skönt att komma in i ett aircond varuhus!

Jag och Laila

Efter några timmar i Pavilion så stack vi hemåt för vi skulle på middag med en massa gamla klasskamrater till mig. Klockan 19.30 var vi alla samlade på Porto Romano för att äta en god middag. Det var så roligt att ha alla samlade, man hade ju hur mycket som helst att snacka om!

Jag, Sara och Tasha

Andreas, Kim och Fredrik

Robin och Nicole

Sara och Fredrik

Efter middagen drog vi hem till mig för att snacka lite och ta lite drinkar. Hos mig blev det mycket snack, drinkar, pingis på borden, och skratt. Helt underbart att veta att man fortfarande har kvar alla och att man fortfarande är såpas nära varandra! Det var också roligt att mina svenska kompisar hade det trevligt och tyckte om mina gamla klasskamrater! 

Sara, jag och Robin

Tasha, Kim, Fredrik, Andreas, Raphael och Sara

Sara och Tasha

Fredrik och Robin spelar pingis - why not?

Jag, Kevin, Kim och Laila

Det blev ännu en jättelyckad kväll. Verkligen så roligt att komma tillbaka till KL och träffa alla igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar