söndag 6 januari 2013

Sista dagen på Langkawi och Souled Out

Det var tråkigt att säga hejdå till Langkawi, vi alla kommer verkligen sakna det. Vi gjorde en städning i hela huset så vi lämnade det fint till nästa gång vi ska dit. Jag tror jag sticker hit med mamma och resten utav familjen om några veckor. Vill verkligen pressa lite det sista innan jag åker tillbaka till London. Men åh så roligt vi har haft det här under de här dagarna. Nu blir det att ta med sig allt craziness tillbaka till KL.

Det var roligt när jag kom till Souled Out för jag såg både Dani, som var en utav mina gamla klasskamrater och Emilys föräldrar. Det var jätteroligt att säga hej till dom! Känns som om man har varit borta jättelänge fast ändå inte.

Jag

Nicole och Fredrik

Mamma, pappa och Robibn

Mums, en strawberry Mojito

Jag beställde en Butter Chicken och de är ju så goda! Nicole tog samma och vi båda bara satt och njöt. Killarna hade blivit pålurade att ta Chicken Vindaloo av pappa så de satt och drack mycket vatten medan de svettades som tusan.

Sanna och jag

När vi kom tillbaka till lägenheten så blev det värsta musikkvällen. Jätteroligt! Igentligen skulle bara vi ungdomar hämta våra grejer för att vi skulle bo i en annan lägenhet, men vi stannade och det blev sjungande, pianospelande, guitarspelande, snuskiga låtar sjungs som jag aldrig hört innan. Verkligen jätteroligt slut på en kväll! Nu är vi tillbaka i KL och då blir det andra kort!

Pappa, Fredrik och mamma

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar