onsdag 23 januari 2013

Utgång!

Idag var det bestämt att vi skulle ut. Jag hade tidigare snackat med Kim och vi hade planerat en utekväll. Hon kom över till mig vid sju-tiden och vi delade på en flaska vin samt åt riktigt god mat. Efter det var det dags att göra sig iordning för att sedan sticka. Vi stack runt klockan tio till Luna bar där det var laidies night. Där träffade vi även Aisha, Adam och Raphael.

Kim och jag

Vi stannade på Luna i ungefär en timma, efter det var det dags att sticka till Bakita som ligger i Chungkat. Vi träffade massa gamla kompisar där och hade det hur roligt som helst.

Jag och Justine

Det slutade med att vi gick och åt Roti Chani två gånger under kvällen samt delade på massa Long Island jugs.

Jag, Chris och Raphael

Jag delade taxi hem med Aisha och Raphael, men var verkligen redo för sängen då för att klockan var runt 04. Kanon! Om fyra timmar måste jag upp för att packa till Langkawi - bra Anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar