fredag 25 januari 2013

Langkawi, dag 2

Idag var det poolen som gällde. Vi låg och pressade hela dagen medan killarna var iväg och kollade på ett hotell på Langkawi. Efter några timmar stack mamma, jag och Fredrik iväg till Alún Alún för att ta var sin massage, det var helt fantastisk. Jag bestämde mig för att ta en "Traditional Malayian" massage vilket var en massage som var både avslappnande och tog bort muskelknutar osv. Jag var riktigt avslappnad och bara njöt hela tiden!

Dagen gick hur fort som helst. Vi åt middag på Beach Garden där det blev en Lobster Termidor till rätt - helt otroligt god! Man somnade gott efter denna dagen. Det känns skönt att jag ännu inte har bränt mig utan jag blir bara brunare och brunare, jag kommer vara som en pepparkaka när jag kommer tillbaka till London! Waaaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar