söndag 24 februari 2013

East London med Angelina!

När jag vaknade imorse mådde jag inte på topp - hade lite ont i halsen och kände mig febrig. Nog med det tänkte jag och tog två panadol - detta är säkert ingenting. Jag mådde bättre direkt och därför tänkte inte mer på saken. Angelina kom hem till mig vid 12-tiden och vi stack sedan mot östra London vid ett-tiden. Jag har aldrig varit på denna sidan, eller ialla fall inte för att kolla runt på byggnader, affärer, folk, osv. Det var verkligen en erfarenhet! Det fanns hur mycket fräckt 'street art' som helst här!!

En byggnad med street art

En hel vägg med street art

Marknad mitt i allt!

Fina Angelina

Vi stannade på en butik som heter 'Beyond Retro' vilket ska vara en jättestor vintage/second hand butik. De har även butiker i Göterborg och Stockholm - fräckt. Jag kan inte säga att jag själv hittade någonting, tycker det är så svårt att hitta saker när det finns en sådan stor blandning av utbudet. Jätteroligt var det ialla fall att bara kolla runt!

Detta kanske är vårens mode?

Jag var tvungen att sticka hem efter ett tag för jag mådde verkligen inte bra. Jag la mig direkt i s ängen och fattade snabbt att det inte var någon ide för mig att gå till skolan imorgon eftersom jag hade feber osv. Hoppas detta går över snabbt! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar