tisdag 12 februari 2013

Hejdå Cicci!

Cicci stack tidigt på morgonen för att hinna itid till sitt plan. Jag stack till skolan så vi fick äta frukost tillsammans och sedan stack jag iväg. Det har verkligen varit hur roligt som helst att ha henne här i London och fått visa henne hur jag har det här. Jag hade bara lektioner idag från klockan 9-13 så det var jätteskönt. När jag kom hem efter skolan var det dags att städa: min lägenhet såg helt hemsk ut! Jag dammsög, dammade, tvättade mina kläder/handdukar, m.m. och tillslut var lägenheten som ny!

Ställde fram mina kokböcker!

Nystädade rummet - ni skulle sätt hur det såg ut innan...

Min keyboard åkte äntligen fram!! JAAA!

På kvällen träffade jag Sara på Casa Becci och åt middag med henne. Det var skönt att komma ut ur lägenheten ett litet tag och träffa en London-bo. Vi åt middag rätt tidigt vilket var skönt för jag var hemma rätt tidigt då med. Jag la mig rätt tidigt också, imorgon kommer Lovisa Jalrup på kvällen vilket ska bli roligt. Jag känner lite som om jag driver ett hotel - snart får jag ta ett break och bara vara jag i lägenheten... Godnatt!

1 kommentar:

  1. Please check out my blog! I do not appreciate you reporting me!

    Blade

    SvaraRadera