onsdag 13 februari 2013

Lovisa is in TOWN!

Idag slutade jag mina lektioner klockan 11 vilket är super skönt för då kan man hitta på någonting under dagen. Jag gillar hellre att börja tidigt och sluta tidigt än att börja senare och få sovmorgon och sluta sedan klockan 19... Det är inte kul alls! Jag var tvungen att stanna efter skolan ett tag för vi skulle ha ISB möte med IPO, det gick snabbt och vi snackade igenom planerna vi hade inför året. Efter ISB mötet gick jag direkt hem efter lektionerna och chillade lite där.

Snööö

Vid sex-tiden fick jag ett sms från Lovisa där det stod att hon var på väg hem till mig. Jag gick till Baker Street stationen vi sju och såg henne där, det snöade ute och var hur fint som helst! Vi handlade snabbt när vi gick hem för vi hade bestämt oss att mysa hemma med middag och dricka lite vin. Det blev kyckling, ris och kurrysås - en utav mina nya specialiteter. Vi hade det hur roligt som helst och det är verkligen kul att få visa henne London vilket är en jättestor del utav mig just nu. Let's bring on the next few days! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar