fredag 8 februari 2013

Shoppoing igen och myskväll!

Idag ställde vi klockan på nio men såklart så vaknade vi inte för sen klockan elva... Detta händer bara oss. Vi gjorde oss i ordning, jag stack iväg för att hämta upp mina böcker inför mina nya kurser vilket är alltid lika spännande - nu fick jag till och med en ny miniräknare med, grymt! Efter jag kom hem till en väldigt mystisk lägenhet (med tanke på att det är min födelsedag imorgon) så stack vi till Oxford Street, vi hann ju bara med halva igår... Vi tog en fika på Starbucks igen efter några affärer och det var verkligen skönt att kunna få vila fötterna.

Skolan

Efter alla kände sig redo att sticka hem så gick vi direkt till den italienska restaurangen som vi var på förra veckan - den är så himla mysig! Vi stack dit och alla blev jätte nöjda.

Vi såg denna bussen vid Marble Arch - tyckte bilden var passande...

När alla hade ätit upp så stack vi till en pub så att Linda och Sandra också kunde få uppleva det Brittiska  pub-livet. Vi tog varsin öl och hade hur trevligt som helst. Det blev mycket skratt och prat! Eftersom alla pubar stänger så tidigt så var vi tvungna att lämna vid elva-tiden.

Jag den sista timmen i mina tonår

Jag och Linda

Vi stack vidare till en pub som heter the Volunteer där vi tog lite Moskat medans vi väntade in 12-slaget då jag blev 20! Jag kan inte fatta att jag kommer bli 20 år. Det känns helt sjukt och alldeles för gammalt men jag är redo för ett nytt tiotal och de äventyr som väntar, som sagt - åldern är bara ett nummer och behöver inte betyda någonting mer. Men att kunna säga till folk att jag är 'tjugo' känns väldigt gammalt speciellt när man umgås med tjejer och killar som är 18-19 år.

Sandra, jag och Linda

Vi kom hem efter tolv och kokade lite te medans vi bara mös och snackade. Jag är så himla glad att kunna ha dessa underbart goa tjejer nära mig vid en sådan speciell dag som denna! Ett stort tack till er tre som är helt fantastiska! Nu ska vi sova och se till att vi vilar mycket så att vi är redo för morgondagen som kommer nog vara väldigt intensiv. Godnatt och stora kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar