torsdag 7 februari 2013

Oxford Street och massa annat kul!

Idag gick vi runt på Oxford Street hela dagen och alla shoppade som galningar: jag gick dock tomhänt hem! Klart när man kommer från Sverige att London är en kanon shoppingstad! 

På kvällen lagade jag lite mat, det blev kyckling, ris och currysås vilket alla tyckte var jättegott. Sedan var det utgång! Vi stack till Cirque de Soir vilket är en sådan fräck klubb, ingenting är som denna. Nur kom hem till mig och sedan efter ett tag kom Elisabeth, det blev lite förfest hos mig och sedan taxi till klubben. 

Linda, Cicci och jag

Sandra, Linda och Cicci

Nur, Elisabeth och jag

Sandra, Linda, Cicci och jag

Personalen ordnar lite show!

En kanin med Sandra och Linda

Jag med kaninen!

Crazy dansare!

Cicci, Linda, Sandra och jag

Efter några timmar stack vi hem. Såklart blev det lite turistbilder på vägen hem!

Sandra, Cicci och Linda

Det blev verkligen en sådan lyckad dag! Vi hade det hur kul som helst. Imorgon är det min sista dag som 'tonåring'! Det känns helt sjukt - hur ska man spendera den? Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar