onsdag 6 februari 2013

Oxford Street och utgång!

Idag sov vi ut och det tog en liten stund för oss att göra oss iordning. Idag var det dags att kila till Oxford Street igen och fortsätta shoppingen där. Vi gick bara till Topshop och H&M och sedan var shoppingen färdig. Jag känner själv att när jag har gäster här i London så blir det att man handlar så mycket mer än vad man annars gör. Normalt sätt håller man ju då lite i pengarna men när man går runt såpas länge i affärer med kompisar så kan det var svårt att inte köpa någonting... Hm. Inte bra för plånboken!

Vi stack till Elisabeth efter shoppingen för Cicci behövde använda internet lite. Vi satt där och snackade ett tag och sedan stack vi och handlade lite inför kvällens middag: det blev köttfärssås och spaghetti. 

Annas matlagning

Maten färdig

Cicci och jag åt maten och bara njöt. Det blev riktigt gott. Vi väntade in Sandra och Linda som skulle komma på kvällen. Det gick jättesnabbt och bara så där så var de hemma hos mig i min mysiga lägenhet. Vi snackade, kramades, och sedan stack vi iväg till Maddox där Regents hade en fest ikväll. Så roligt att ha alla tjejerna här!

Sandra, Cicci och Linda

Vi kom hem rätt okej i tid men vi somnade inte då. Vi låg och snackade en massor. Imorgon ska vi gå runt och snacka inne i stan. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar