torsdag 21 februari 2013

Sushi och Tiger!

Efter tre naglar hade ramlat av så kände jag att det var dags att gå och göra nya. Det blev inte fransk manikyr idag utan gråfärgade naglar. Jag blev faktiskt jättenöjd. Efter manikyren träffade jag Malin och Alexandra - det var sushi dags! Det var bara Malins andra gång att äta sushi - vilket är någonting som jag inte förstår... Men hon gillade det såklart. Jättetrevlig middag blev det! 

Nya naglar

Malin var tvungen att sticka hem efter men jag och Alexandra var inte redo att gå hem än. Vi drog till studentbaren och kollade vad som hände där. Det hände inte så mycket när vi väl kom dit, men vi hade det jätteroligt med mycket snack!

Glad tjej med två Malay öl i händerna! 

Jag stack hem vid 11-tiden då baren stänger och när jag väl kom hem var det dags för lite kvällsmat. Älskar dessa bär! 


Det är så roligt att ha foton hemma, det gör på något sätt att familj och vänner inte känns så långt borta utan att de fortfarande är med.

Mina fina kompisar och familj

Brorson Fredrik och syrran Anna

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar