tisdag 19 februari 2013

ISB och indiskt

Det är rätt skönt att ha skola på tisdagar för mitt schema är så himla bra då - jag börjar klockan 9 och slutar klockan 11. Efter skolan kom Nur hem till mig och vi började planera lite inför mötet vi hade ikväll - första ISB mötet när Nur och jag som håller i det ensamma. När vi satt och snackade så märkte vi hur det bara började rinna vatten ut ur min spotlight över köket. Jag släckte ljuset direkt eftersom el och vatten inte direkt är bästa kompisar... Jag ringde min mäklare och en hantverkare kom direkt och fixade det. Det visade sig att det läckte i lägenheten över mig och att inte direkt var någonting fel med min lägenhet - skönt 

Min stackars lampa

En blöt pöl på golvet!

ISB mötet gick jättebra och vi firade det med att gå tillbaka till den indiska restaurangen. De kände igen mig och slutade med att jag fick ett 'loyalty card' vilket betyder att jag får 10% rabatt på all mat jag äter, detta är ju en kanon deal för en student!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar