fredag 1 februari 2013

Cicci i London!

Idag kom min efterlängtade Cicci till London! Jag vaknade klockan sex för att sticka iväg och hämta henne på flygplatsen. När jag bara hade kommit några stationer på tunnelbanan så smsade Cicci och sa att hon redan hade landat: 30 minuter för tidigt! Jag bara shiitt, jag kommer aldrig hinna att vara där när hon går ut! Lite lätt i panik satt jag och väntade för att komma fram till Terminal 5 på Heathrow. Cicci fick vänta en liten stund på mig men det gjorde ingenting när jag fick ge henne en bamsekram till min bästis.

Cicci på flygplatsen i Texas

Vi snackade nog non-stop om allt möjligt från kompisar, till killar, till familj, m.m. Det är så roligt att ha henne tillbaka med mig för det är så lätt att bara vara med henne. Speciellt roligt att få visa henne London eftersom det är en sådan stor del utav mitt liv just nu. Väl tillbaka på Baker Street passade vi på att växla pengar och sen köpa lite vin. Vi gick hem till min lilla lägenhet och mös där. Cicci hade inte sovit någonting alls, så vi båda la oss och vilade en snabbis. Klockan tolv ringde mitt alarm och då var det dags att gå upp. Vi stack iväg till IKEA för att handla det sista till min lägenhet - detta var ett perfekt sätt att hålla Cicci vaken också! Innan vi stack fick jag mina Jeffrey Campbell skor som jag hade beställt från internet! Det var tre par och ett utav paren såg ut såhär:

Så tuffa!

Efter några timmar på IKEA stack vi hem för att börja laga middag, det skulle bli kyckling, ris och currysås. Jag hade bjudit in Nur och Elisabeth också så Cicci kunde träffa dom. För mig känns det som om alla de tre har redan träffats för alla känner till varandra eftersom jag har snackat om alla tre till varandra. Vi hade det riktigt trevligt och delade på lite vin med god mat och gott snack!

Cicci hjälper Nur på med mina 'Drinking glasses'


Nur

Vid elva stack Elisabeth hem för hon ska upp tidigt imorgon och jobba. Då kickade tröttheten och jetlaggen in för alla oss tre så vi kröp ner i min säng för att sova. Undra hur detta ska gå? Tre pers i min 140cm säng... Vi får se hur pigga vi är imorgon. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar