fredag 22 februari 2013

KOKO igen.

Jag stannade kvar lite efter skolan idag för att fixa lite med läxor eftersom jag inte har något internet hemma än. Nur kom till klassrummet jag satt i och vi snackade lite. Sedan var det dags att sticka iväg för att hämta Nurs dator som hade blivit färdigfixat hos Apple. Det var hur mycket folk som helst vid Oxford Circus stationen så vi bestämde oss för att gå hem. 

Snacka om trafik! 

Jag lagade lite pasta hemma hos mig som vi åt och sedan var det utgång. 

Galna Nur och galna jag

Här kanske vi såg lite snyggare ut?

Vi hade en jätterolig kväll ända tills någon hade tagit sig in i min handväska när vi var på dansgolvet och snott Nurs mobil. Det kunde lika gärna varit min så jag var lite shaky också. Vi ringde polisen och anmälde det, men det var inte mycket de kunde göra över telefon klockan två på natten så de sa att de skulle skicka en polis på morgonen. Vi var lite lätt darriga så vi bestämde oss för att sticka hem till mig. Synd att en sån rolig kväll som denna blev lite små förstörd med detta! Nur har fått låna min mobil så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar