lördag 16 februari 2013

Roxy - ny klubb för mig!

Jag hade en massa spanska läxa att göra och lite andra saker att pyssla med så jag stannade hemma idag medan de andra var ute och shoppade. Även jag kan få nog utav allt shoppande här i London efter ett tag. Lovisa smsade och sa att de satt på en pub vid Bond Street, så jag tog en paus i allt arbete och stack dit för att träffa dom. Vi var där ett tag men sedan stack Lovisa och jag hem. De hade redan ätit middag ute så jag fixade lite potatis, lax och sherrysås till mig själv. Lyxig lördagsmiddag blir det!


Min middag!

Efter middagen kom Emma och Maria hem till mig. Ikväll var det dags att sticka till ett nytt uteställe som jag inte har varit på innan. Lovisas storasyster rekommenderade detta: Roxy som ligger vid Tottenham Court. Vi stack dit med rätt höga förväntningar efter gårdagens kväll. 

Baren

Klubben var fräck och de spelade bra musik i början, men den slog inte Koko! Vi stack hem vid halv två och det kände vi var lagom - alla var lite smått trötta efter gårdagens party. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar