lördag 9 februari 2013

Min födelsedag!

Imorse vaknade jag utav ljuvlig sång! Cicci, Sandra och Linda vaknade innan mig och gjorde iordning lite cupcakes med tända ljus på, och började sjunga. Jag vaknade faktiskt utav sången - det är inte vanligt, oftast vaknar man ju innan alla kommer in för att sjunga. Inte många minuter senare ringde Nur och Elisabeth mig för att gratta - de sjung också i olika tonarter, vackert! Vi åt ingen frukost och eftersom vi hade planerat att gå på Afternoon Tea.

Sandra och jag traskade iväg till Sherlock Holmes Hotel för att gå på Afternoon Tea medan Cicci och Linda stannade hemma ett tag för att fixa med lite hemligheter... Tillslut kom Cicci och Linda till oss och vi var alla samlade igen. Under tiden vi väntade fick jag ett mystiskt samtal utav en kille som hade en leverans till min adress. Undra vad detta kan vara? Det var helt fantastiskt fina blommor som mamma och pappa hade skickat! Åh jag blev alldeles tårögd när jag tog emot dom! De var så otroligt fina.

Linda, Cicci och jag

Linda, Cicci, jag och Sandra

Jag med de jättefina blommorna och ett kort med fin text!

Efter vi blev färdiga med Afternoon Tea så var klockan redan halv sex, det betyder att vi hade mindre en än en timme på oss att göra oss iordning - shit! Jag tänkte mer, hur ska detta gå? Vi är fyra tjejer... Det gick bra faktiskt. Vi multitask:ade och drack lite drinkar medans vi sminkade oss: vi såg ändå alla bra ut i slutendan. Vid sju-tiden kom Sara hem till mig för att tillsammans gå till restaurangen.

Cicci och jag

Gänget: Sandra, Cicci, jag och Linda

Anna fyller 20 år!

Elisabeth och Nur hade bokat middag på Getti så vi traskade dit vid halv åtta. Det var verkligen en hur mysig middag som helst! Jag tog som vanligt en Carbonara - de är så goda där. Vi åt och snackade massor, det var så trevligt! Tack för middagen tjejer.

Sandra och Cicci

Efter middagen stack vi till Elisabeth för att fira lite där. När jag kom in så blev jag helt överlycklig över vad dom hade fixat. Jag hann knappt ta av mig jackan innan champagne kom fram, tårta med 20 tända ljus på bars fram och tio sjungande tjejer var på plats. Detta var helt fantastiskt. Jag är verkligen glad att ha sådana bra kompisar som dessa!

Cicci och jag

En super glad Anna med tårta!

Anna fixar champagne! ;)

Sara, jag och Elisabeth

Nur, jag och Samantha

Cicci, jag, Linda och Sara - älskar er!

Malin, Sara och Nur

Älskar denna bilden utav Cicci och Sara

Nur och Sara

Alla svenskarna: Malin, Cicci, jag, Linda, Sandra och Elisabeth

Samantha och jag

Malin och jag

Sara och jag

Efter ett bra tag hos Elisabeth var det dags för lite utgång. Vi klädde på oss och tog taxi till Whiskey Mist där vi hade tänkt att vara hela kvällen. Det var otroligt lång kö till klubben så vi visste inte riktigt om vi skulle komma in eller inte, vi hade ialla fall otroligt roligt i kön!

Sara och Natasha

Natasha och jag

Sara och jag

Sara och Sandra

Det blev en sådan lyckad födelsedag och jag är så glad att jag har sådana fantastiaksa vänner som dessa. Ni är bäst! Tack för ni gjorde min 20-års dag till en utav de bästa födelsedagarna ever! Massa kramar och tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar