måndag 6 juli 2015

Äntligen fläktar i lägenheten!

Idag började dagen med frukost ute på terrassen i den underbara värmen. Det är nästan så att det är lite för varmt här nu eftersom det börjar närmar sig 35 grader och ingen vind alls... Som tur är så är det skugga ute på terrassen på morgonen vilket är skönt. När jag satt där ute så såg jag denna bilden på min Facebook - den är jättesann och det är verkligen intressant det som håller på att hända nu med teknologin.

Häftigt!

Jag och min kollega stack ut för att testa appen igen och på tillbaka vägen så köpte vi äntligen tre fläktar som vi ska ställa in i alla sovrummen. Det var verkligen ett intelligens-test att sätta ihop den och när den var klar så fanns det tre skruvar som jag inte kunde hitta alls vart de skulle sitta... Den funkar ju i alla fall, det är väl det viktiga ha ha. Jag undrar vart de ska vara dock..? Hm, lär väl få reda på det sedan.

Äntligen! Gud så skönt!

Vid halvsjutiden stack jag iväg för att gå på mitt pilates pass. Idag gick jag själv då ingen annan är här. Det känns ändå skönt att jag har fått in detta i rutinen. Dock har jag rätt ont i ryggen idag, tror jag sov lite konstigt inatt, så jag ska ta det lite försiktigt under passet.

På väg till passet!

Idag när jag tränade hade jag detta citatet vid mig "Pain is weakness leaving the body... Don't give up!" Det var så himla lämpligt för hela passet idag var bara koncentrerat på armar och ben... Jag var helt slut efteråt!

Bra citat!

Till middag gjorde jag en liten sallad med tomat, avokado, fetaost, kalkonskinka, cous cous och ett kokt ägg. Det blev ett jättegott slut på dagen!


På kvällen hämtade jag en kollega på flygplatsen som precis hade landat, det är riktigt kul att inte vara ensam i lägenheten igen utan nu är vi i alla fall två igen. Nu efter lite snack och catching up så ska jag lägga mig. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar