onsdag 15 juli 2015

Onsdag - mycket att göra!

Det var verkligen fullt upp idag med på jobbet, men någonting riktigt kul som hände var att vi har nu introducerat tre personer som ska använda vår app för att testa den runt omkring på ön. Riktigt spännande! Att få sälja igen var verkligen någonting som jag tyckte om och någonting som jag verkligen uppskattar - roligare är ju när man får sådan topp-feedback från gänget att appen är någonting som de aldrig har sett förut. Så kul!! Detta motiverade hela arbetsgruppen, både i London och på Ibiza. Allt ska bli så spännande och jag tror verkligen vi håller på med någonting stort. Mitt i allt jobb så kom min fantastiska kollega med en isglass till mig i denna värmen. Det är otroligt varmt här så en glass är verkligen uppskattat!

Mums

Efter jobbet stack jag iväg och handlade och fick syn på denna Limited Edition vodkan, så cool! Det är gay pride här på Ibiza nu så denna flaskan är ju verkligen passande. Jag tyckte mer att den var så rolig och färgglad så det blev ett inköp utav denna.

Haha, man blir ju glad i alla fall när man ser den!

Jag hade värsta pasta-abstinens idag så jag gjorde en pasta med spenat, dill, lax och vittvin. Den blev jättegod och precis vad jag behövde. Fanns till och med lite över som jag kan äta imorgon antingen till lunch eller middag, mums! Detta åt jag medan jag satt och njöt på terrassen.

Middagen!

Det blev mycket tjejsnack under kvällen, men nu vid tiotiden blev jag ganska trött och ska lägga mig. Eftersom det är väldigt intensivt nu med jobbet så är det otroligt skönt att få några extra timmars sömn på nätterna. Det är nästan bara en vecka kvar tills hela familjen kommer till London vilket ska bli otroligt roligt! Let the countdown begin. Kram & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar