torsdag 9 juli 2015

Tillbaka i London igen!!!!

Det blev en tidig morgon då mitt plan gick redan vid niotiden. Jag kan säga så här - jag sov nog hela resan till London vilket var super skönt! Någonting som inte alls var lika skönt var att det var tunnelbana strejk i London när jag landade så jag fick ta en Uber från Liverpool Street Station till kontoret. En väg som normalt sätt skulle ta 20 minuter tog nu 1,5 timma. Helt galet att London inte är byggt för att ha trafikerade vägar... Jag fick i alla fall en dricka utdelad till mig gratis utanför stationen vilket var snällt - Costa gör reklam för sin nya dryck!

Chokladmjölk

Det blev några intensiva timmar på kontoret och sedan vid sjutiden stack vi hemåt. Det kändes så roligt att vara hemma igen och bara kunna vara på en plats under några dagar. Nu kommer det bli en massa tjejsnack och skratt - som vanligt...

Hemma igen!

Nur

Vi gjorde iordning oss och gick till puben precis bredvid oss, The Chapel. Det blev vin och jag beställde lite mat då jag inte hade ätit sedan jag lämnade Ibiza. Jag beställde in en fantastisk god lax!

Gänget samlade igen: Sophie, Nur och jag

Mums!

Nur och Sophie gick ut till Maggies på kvällen men jag stannade hemma. Jag var rätt trött från resan och kände att gå ut och sedan upp igen på morgonen klockan sju för att gå till jobbet skulle inte alls vara så himla smart. Anna, aka gamlingen, stannade hemma och sov. De hade en fantastisk rolig kväll i alla fall, men undra hur roligt det kommer vara att gå upp på morgonen...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar