onsdag 8 juli 2015

Spa dag!

På morgonen kilade jag snabbt iväg innan jobbet började och gjorde iordning mina naglar. De har varit helt fruktansvärda och så fula under hela veckan så nu ska jag äntligen bli lite snygg. De använde en maskin för att fila mina fötter så de blev sedan som babyfötter, så lena!



Jag kan väl inte säga att dessa naglar är de snyggaste jag har haft. Jag ville ha franskmanikyr men det blev det verkligen inte... Nu har jag i alla fall basen och sedan får jag måla om dem när jag kommer till London igen.

Omg...

Min rygg är nu okej och inte alls lika stel vilket är skönt. Jag gick tillbaka till kiropraktorn idag och de knäckte till mig en sista gång. Jag stannade vid mataffären på tillbakavägen och köpte lite ingredienser för middagen jag skulle laga för gänget - den traditionella kyckling, ris och kurrysåsen. Allt blev klart lagom till alla kom hem från pilates så det var kanon!

Middagen är på G!

Alla tyckte om maten vilket var riktigt kul! Roligt att kunna tacka dem för all hjälp under idag och igår med allt de ställde upp med när jag hade så ont i ryggen. Så snälla är de allihopa! Vi skulle hämta vår tredje kolega på flygplatsen vid tolvtiden så vi hade några timmar att slappa - det blev film och ansiktsmaskar, så skönt. Vi skickade denna bilden på oss som är nedanför till henne och skrev "will you recognise us at the airport? :-)" Hon skrattade gott åt oss när hon kom!

Vi ser ju för läskiga ut!

Vi somnade riktigt gott på kvällen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar