torsdag 2 juli 2015

Imorgon sticker jag till Almuñécar!

Först och främst så är det helt galet att det är den andra juli, vart tar tiden vägen? Vart har sommaren tagit vägen? Nu börjar den rätt rejält här på Ibiza då det börjar bli över 33ºC på dagarna. Det är väldigt skönt i skuggan men i solen är det nästan för varmt...

Dagen gick jättebra idag förutom att vi hade massa problem med vårt internet som gjorde att typ ingen kunde riktigt jobba ordentligt. Det fixade sig tillslut men under dagen var man allt lite stressad - sådant här ska ju verkligen bara fungera! Tjejerna och jag stack iväg till Atzaró hotell för att kolla hur uppkopplingen är där och om teckningen är bra. Det var ett hur häftigt hotell som helst och mitt i allt såg vi hur de möblerade upp för ett bröllop. Drömmen att ha sitt bröllop här!! Så himla vackert, fredfullt och så fint! Det blev till att ta mycket bilder också, inte bara att testa teckningen...



Jag har fått en ny kompis!

Spa-området!!

När vi kom tillbaka till kontoret så gjorde min underbara kollega lunch till oss båda. Idag blev det en rostad macka med avokado med äggröra och lite kallrökt lax bredvid - mums så gott!

Dagens lunch

Efter jobbet blev det ett stopp i lite affärer och en var bland annat Zara som hade helt otroliga reor. Det är ju redan billigt för oss att handla på Zara eftersom att pundet är så starkt, men att lägga på lite rea på detta gjorde att priset var helt galet billigt. Jag handlade två linnen och en stickat tröja, och lite andra saker. Totalt handlade jag sex saker och jag betalade 300 kr. Helt sjukt!

En utav topparna från Zara!

Nästa stopp var pilates - hej och hå. Dagens pass var "Core Ass-Attack" och den är så jobbig. Jag har gjort det passet en gång innan och åh vad man fick hålla i. Detta är ju fjärde dagen irad som vi tränar så jag har redan muskelvärk från gårdagarna, men det gick faktiskt rätt bra. Kanske hade någonting med citatet som jag hade vid min maskin...

Hej och hå!

Mitt fina citat jag hade

Efter pilates blev det ett stop på Passion Cafe där vi åt en fantastisk sallad. Jag tog min vanliga med riktigt goda grönsaker blandat med halloumi och massa annat gått. Nu har man kommit in i spanska tider när man äter middag klockan tio på kvällen! Känns i alla fall skönt att idag fått i sig en ordentlig middag!

Kanonmiddag!

Jag pratade också med Nur på kvällen och vi båda är så otroligt taggade för Maldiverna i januari. Nu är allt bokat och klart med flygresan och det ska bli helt galet kul! Det är mycket att se fram emot nu de närmaste veckorna och månaderna. Nu ska jag hoppa i sängen för jag är jättetrött. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar