fredag 10 juli 2015

Mexikansk lunch!

Som sagt, vissa var ju tröttare än andra imorse. Jag hade ett möte med Ibiza teamet så jag var på plats redan klockan 08:15, men Nur kom lite senare... När mötet skulle precis sluta så kom Nur in i rummet och var fortfarande nästan i sovmode och mådde inte alls så bra. Jag visste direkt att jag hade gjort rätt val med att stanna hemma!

Det var vår kollegas sista dag idag så vi knallade iväg till en Mexikansk restaurang som heter Wahaca. De hade jättegod mat och vi blev hur mätta som helst. Jag beställde in lite guacamole och sedan quesadillas till lunch. Gud så gott det var!


Lunch time!

Efter vi kom tillbaka så hade vi ett möte som blev lite försenat, det slutade med att Nur fick vila lite granna medan vi väntade på att alla skulle komma in i rummet.

Nur, Alexa och jag

På kvällen stack jag till Roka för att äta middag med Malin, Moritz, Schönning, Rebecca och Chloe på en restaurang precis bredvid oss. Det är en japansk kedja och deras mat är så god. Vi beställde en sharing platter som vi alla delade på och vi åt allt från seabass sashimi till tonfisk, till softshell crab, osv. Så gott! Efter detta tog vi en drink på ett hotel bredvid, Oscar, och vi hade det bara allmänt superbra! Vilket kanonslut på en grym dag. Jag kom hem vid halvtolv tiden vilket var jätteskönt. Det är intensiva dagar nu när man är tillbaka så kort. Hoppas ni hade en kanondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar