onsdag 1 juli 2015

Juli!

Först och främst kan jag inte förstå att det redan är första juli - helt galet! Nu har mer än halva året gått och hur snabbt har inte det tagit liksom!! Idag har vi varit ute igen och testat appen och vi åkte till den nordöstra delen utav ön för att göra detta. Allt gick super vilket var riktigt kul! Det är riktigt kul att bila runt på ön då man lär känna den så himla mycket bättre. Utsikten är ju inte heller fel när man kör uppe längs bergen.

Wow!

Första stoppet var vid Cala de Sant Vincent och det var ett jättefint ställe. Lite mer turistiskt och mer "Club Med" känsla över det hela med hotellarbetare dansandes på stranden för att få igång folk, osv. Men mycket trevligt.


Här undervisas det! 

Det blev sedan ett stopp på Sal de Ibiza för att handla lite saker till nära och kära. Detta är stället där de säljer alla saltsaker som har blivit tillverkade - direkt från produktion. Mycket kul! Det blev lite köp och jag handlade också en olivolja som är gjord här på ön - den ser jag fram emot att smaka på!

Sal de Ibiza

Till lunch blev det en macka med kallrökt lax och lite ägg/sallad i, mycket god! Jag känner att detta är liksom det riktiga måltiden jag får i mig varje dag så jag måste bara se till att jag får i mig rätt saker. Frukost och middag äts också såklart men inte lika fulltänkt...

Mums

Efter allt jobb drog vi vidare till pilates och det var ett fantastiskt pass idag med Karen som verkligen pushade oss till 110%. Vi hade tränat höfterna - eller musklerna på sidan vad de nu heter - och de visste Karen om då hon ledde passet igår, och vad fokuserade vi på idag, jo samma muskler... Det är ju såklart jättebra och jag hoppas verkligen jag kommer få en mycket 'tajtare' kropp i slutet av sommaren, men vi får väl se. Jag har redan börjat märka små skillnader och detta är bara efter 10 pass med denna träning. Känns bra!

Efter träningen drog hela gänget till en annans kollegas hus som han hade hyrt i en vecka. Wow säger jag bara vilken villa! Det blev lite vin där och snacks - vi hade det verkligen hur trevligt som helst med mycket skratt!

Fick inte så bra bilder... Men här är poolen!


Det blev mycket skämt, skratt och glada miner med kollegorna men vid halvtolv tiden så började vi dra oss tillbaka hem. Jag åkte hem med en kollega och den tredje gick vidare ut. Känner att det nu är dags för att vila upp sig inför morgondagens testandes! Stora kramar och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar