fredag 17 juli 2015

Fredag!

Dagen idag bestod utav bara en massa möten vilket var jättebra då vi fick hur mycket gjort och bestämt som helst - skönt! Efter arbetsdagen var slut så hoppade jag in i bilen med min kollega för att köra henne till Es Boldado, en restaurang med världens finaste läge - utsikt mot Es Vedrá och havet. Vi ska dit senare i veckan vilket ska bli jättekul. Tydligen hade de jättegod fisk så detta blir spännande! På vägen till restaurangen började tanklampan att lysa på panelen och jag fick lite små panik då vi körde flera kilometer på småvägar där det inte fanns någon bensinmack alls och jag behövde ju åka tillbaka hela den vägen och ut på motorvägen för att hitta en snabbt. Det gick i alla fall bra, men när jag väl hittade en bensinmack så var inte jag den enda som hade tank-behov... Det tog mig ungefär 30 minuter innan jag fick tankat klart bilen vilket är helt sjukt. Ibiza påminner mig många gånger utav Langkawi då alla har samma mentalitet här: "the island mode", vilket är att ingen har något behov att det ska gå snabbt eller effektivt, utan här kan man dra fötterna efter sig, ta det lugnt och bara "go with the flow". Lite irriterande ibland, som i det här fallet.

Kön

När jag väl nästan var tillbaka i lägenheten så körde jag förbi Pacha igen. Denna kväll är det 'INSANE' tema och klubben har nu förvandlats till ett helt annat exteriör. Riktigt kul!


De har också en gigantisk dinosaurier utanför... okej...

Väl hemma så kollade jag film och bara tog det lugnt, det var hur bra som helst. Jag vaknade klockan tre på natten utav att jag hade somnat med datorn i sängen och linserna i. Inte lika bra kanske... Jag fixade mig iordning snabbt och somnade bums igen. Imorgon kommer Daniel Liljekvist till Ibiza och hans tjejkompis Sara. Det ska bli kul att ha dem här och få visa dem runt Ibiza. Kram & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar