måndag 20 juli 2015

Igång med pilates igen!

Äntligen är ryggen okej igen och jag kan sätta igång med pilates. Jag har verkligen saknat att träna då jag gjorde det 4-5 gånger i veckan innan, nu har det blivit en gång förra veckan - men detta ska jag ändra på. Det blev ett Power Reformer pass vilket var lite lugnare än vanligt och det var skönt eftersom jag kände direkt hur jag inte alls var lika stark som innan när jag höll på. Det går verkligen så snabbt för kroppen att ställa om sig! Jag fick med mig mina Swedish friends också - riktigt kul!

Här prövar de sakerna innan passet börjar...

Det blev svettigt men hela gänget älskade träningen vilket var riktigt kul att höra. Man vet ju aldrig hur det är när man tar med sig folk till träningspass då alla gillar olika träningsformer. Så roligt att få visa detta och för dem att få uppleva det!

Det blev en middag på Passion Cafe efter. Jag beställde en riktigt god juice som bestod utav äpple, morot, apelsin och ingefära. Gud så god den var!

Min juice

Till middag fuskade jag lite granna denna gången och beställde en grillad kyckling med svampsås och potatismos istället för den normala salladen som jag alltid tar. Tänkte att jag får lyxa till det lite! Otroligt god och saftig var salladen så den var verkligen kul att pröva.

Middag time

Nu är jag hemma igen och nyduschad. Jag ska hämta upp Nur från flygplatsen klockan ett så jag ska nog ta och sova någon timma och sedan köra och hämta henne. Blir en sen kväll, så får försöka få några timmars sömn innan. Hoppas ni haft en kanonkväll! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar