tisdag 14 juli 2015

Första dagen tillbaka på Ibiza!

Nu hade jag min första jobbdag tillbaka här på Ibiza, det kändes bra att vakna upp igen i 33 graders värmen och sätta sig igen på terrassen och äta frukost. Nu ska jag vara här tills den 23e och sedan kommer ju hela familjen till London så det ska bli så mysigt! Jag längtar verkligen då vi aldrig har varit hela familjen samtidigt i London och det ska bli riktigt kul att få visa Fredrik alla roliga sidor London har att erbjuda.

Frukost på terrassen

Det blev en mycket intensiv dag på jobbet med non-stop uppgifter. Jag föredrar detta över att inte ha någonting alls att göra, men idag var det mycket. Skönt att jag hann klart allt och är redo för en ny dag imorgon.

Jag och min kollega stack iväg för att träna pilates klockan sju och det kändes jättebra. Jag var väldigt försiktig med ryggen men eftersom vi gick på ett lugnare pass idag så kändes det mycket bättre. Efter träningen gick vi hem och jag gjorde iordning Jamon con Melon - en riktig favorit. Detta blev min middag och precis lagom! Mums.


Nur skickade en bild på våra camping redskap som har kommit och blivit levererade idag. Hon fick bära upp allt själv så bara det var ju ett träningspass i sig själv. Nu har vi ialla fall två tält och fyra ihopfällbara stolar - the essentials! Vi är ju bara fyra så detta ska bli bra! Jag har planerat hela resan och vi ska även göra lite sightseeing runt om i landet, vi ska bland annat till en liten hidden gem i England som heter Staithes och till en annan stad som heter Ironbridge - där industrial revolution började i England. Denna resan kommer bli kanon! Jag ska också vara den som kör... Spännande!

Camping gear - check!

Nu ska jag lägga mig i tid så jag får sova ordentligt. Imorgon är det fullt upp med möten och mycket annat. Hoppas ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar