måndag 13 juli 2015

Mot Ibiza igen!

Vi hade en otroligt trevlig lunch idag på the Lobster Shack som ligger precis bredvid oss. Vi var sex kollegor totalt som gick ut tillsammans för att äta. Jag älskar verkligen där jag jobbar för vi har det alltid det så otroligt trevligt. Även fast det är mycket jobb så har vi det kul vilket är det viktiga!

Mums, min lunch!

Vid femtiden stack jag iväg till Victoria för att hoppa på Gatwick Express som tog mig till flygplatsen på bara 30 minuter, så smidigt! Väl på plats behövde jag bara vänta 20 minuter innan de visade gaten. Planet blev lite försenat vilket inte var så kul, men skönt var det i alla fall att det verkade som att det var en ganska lugn flygning då det inte var några galna möhippor med, osv.

Jag hoppades på att inte ha någon bredvid mig, det blev inte så...

När vi skulle landa blev alla tillsagda att inte flytta på sig. Poliser kom på planet och arresterade två män framför mig för de var för fulla. Jag tycker att EasyJet behandlade situationen otroligt dumt, för det var dem som hade sålt säkert 15 små flaskor vodka till dem under flygningen och sagt till dem att nu räcker det. Väldigt fullt sätt att tjäna pengar på. Att först ta deras pengar så de dricker sig fulla och sedan ringa polisen. Inte bra! Vi kom tillslut av planet i alla fall och jag blev upphämtad på flygplatsen. Det blev ett glas vin på terrassen innan vi la oss och lite snack. Riktigt mysigt att vara tillbaka! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar