lördag 11 juli 2015

Lobster - Graduation - Ball - Cuckoo

Dagen började med att vi gjorde iordning oss för att gå till den fantastiska restaurangen precis nedanför oss, Kupp. Vi slog till hårt idag och beställde in vin och hummer för att fira att vi båda är i London igen. Det blev hur mycket snack som helst, som vanligt...

Fina Nur

Min fantastiska hummer

Efter mycket snack och en fantastisk lunch promenerade jag iväg till skolan för att heja på Malin och de andra som blev klar med universitetet. Det är svårt att förstå att detta kommer vara jag om ett år, nu kan nedräkningen börja på riktigt...

På G!

Det blev lite vin på skolan och mycket gratulationer, riktigt kul att träffa alla igen! När jag kom hem igen så hittade Nur sin peruk som hon hade på halloween, den fick jag genast pröva. Kanske inte riktigt min look - grått jättelångt hår med lugg... Får vänta några år kanske.


Sophie gjorde sig iordning för att gå på sin bal, hon var helt otroligt vacker! Hon hade köpt en klänning som satt så himla bra på henne, wow!

Fina Sophie

Jag lagade "Emmas kyckling" hemma och gjorde rösti potatisar i stekpannan och sedan ångkokade lite grönsaker. Det blev mycket gott. Denna kycklingen är så himla lätt att göra men den blir så himla god, speciellt om man låter den marinera i någon timma. Elisabeth kom över på lite middag och snack - jättemysigt!

Middagen

Jag hade bestämt lite fördrink hos mig innan vi gick ut på kvällen, så det kom flera stycken till oss runt halvelva tiden. Vi hade det hur trevligt som helst men strax efter tolv var vi tvungna att åka iväg.

Nur och jag

Cuckoo var roligt, men det var ju mest personer där från året över oss som firade med deras kompisar. Vi kommer säkert tycka att det blir en grym kväll nästa år när vi är dem som ska fira allt - vi hade det ändå helt okej! Jag stack hem vid tretiden vilket var skönt då jag somnade gott hemma nästan direkt. Vilken dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar