söndag 5 juli 2015

Tillbaka på Ibiza!

Det var lika underbart idag att vakna ute på terrassen vid tiotiden, detta kommer jag verkligen att sakna. Jag packade iordning alla mina saker så att det var klart, sedan blev det en snabb frukost ute på terrassen för att njuta utav den fina utsikten en sista stund för denna gången.

Underbart fint!

Jonas körde mig snällt till flygplatsen och jag var där i perfekt tid. När jag hade gått igenom säkerhetskontrollen så behövde jag vänta två minuter innan de visade vilken gate jag skulle gå till - kanon! Tusen tack till Jonas och Pia för denna fantastiska helg. Så mycket skratt och snack var helt underbart! Ni är bäst.

På flygplatsen

Jag tog en taxi från flygplatsen på Ibiza till lägenheten och jag tror det tog mig 25 minuter att komma hem från den stunden jag klev av planet tills när jag öppnade dörren hemma. Helt galet vad fort det går och det är riktigt skönt faktiskt, speciellt när vi reser så mycket fram och tillbaka mellan London och Ibiza denna sommaren.

Väl hemma så satte jag på tvättmaskinen och diskmaskinen för att se till att ha lite rena kläder inför veckan... Jag märkte snabbt att vi inte hade någonting i kylen förutom två ägg och lite cornflakes med mjölk. Därför blev det en liten snabb lunch och cornflakes till middag. Alla affärer är ju stängda här på söndagar så det är helt omöjligt att hitta någonstans att handla. Lite jobbigt, men inga problem!

Min lunch...

Resten utav dagen gick ut på att ligga på terrassen och läsa eller göra lite sudoko. Jag kollade på lite serier och slappade ordentligt innan veckan börjar igen imorgon. Pilates är inbokad och planerad inför morgondagen så det känns bra att komma tillbaka till lite träning igen... Imorgon får Fredrik också redan på hans IB resultat - gud så spännande. Jag håller tummarna som bara den att han kommer till London, det skulle vara så mysigt och drömmen om han kom dit! Skulle vara kul att få ha honom lite närmare sig för en gång skull, det var ju några år sedan. Nu ska jag sova så kram & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar