lördag 18 juli 2015

Lite shopping, hippy marknad och Passion Cafe

Efter att ha lämnat min kollega på flygplatsen så åkte jag in till stan för att kolla lite i affärer. Det blev några köp vilket var kul. Det är ju rea nu i varenda affär här så nu kan man verkligen göra många kap! Jag köpte bland annat en topp, jacka, halsband och playsuiten på bilden nedanför. Den bestämde jag mig också för att ha på mig när jag skulle träffa Daniel och Sara.

En vit enkel playsuit från Mango

Söt baksida!

Mitt nya halsband också!

Jag åkte iväg mot San Carlos och en kilometer innan staden kommer man fram till Las Dalias Hippy Market. Den har bara öppet på lördagar så jag har inte varit på denna innan men har hört att det är ett måste att åka till. Marknaden var rolig att se, men det blev ingen direkt shopping där utan jag kollade bara runt på vad de alla hade att erbjuda. Daniel och Sara kom efter ett tag och vi tog ett varv till. Det är så otroligt varmt just nu, klockan var nästan åtta på kvällen och det var fortfarande över 32 grader! Svetten bara rann nästan! Jag hittade i alla fall lite guld tatueringar som jag har tänkt att ha på både Creamfields festivalen och imorgon när vi ska gå på Avicii (!!!!).

Las Dalias Hippy Market

Efter marknaden så stack vi och parkerade bilen hemma hos mig och traskade iväg till Passion Cafe. Sara hade hört talas om denna restaurangen och det var på hennes top lista på att gå till under tiden här. Lite kul eftersom att detta är våran 'go to' restaurang och alla älskar den. Jag beställde en öl och en sallad och vi alla var hur nöjda som helst! Det blev mycket snack under hela kvällen och riktigt kul var det att få träffa Sara!

Daniel och Sara

På kvällen fick jag prövat min guldiga tatuering, men det blev inte jättebra... Enklare sagt än gjort. Aja, får vänta på Nur, hon är expert på detta!

Min nya tatuering! 

Sedan blev det läggdags! Godnatt! Avicii imorgon, GUD SÅ KUL! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar