tisdag 9 oktober 2012

Busy day!

Jag vaknade vid åtta idag för att gå till min första lektion: International Business Environment. Det är en intressant lektion, men just nu känner jag att jag inte lär mig något nytt nästan eftersom jag lärde mig allt i IB Business HL. Det är skönt med en lugn början men det ska bli kul nästa år när man verkligen måste plugga in glosor, termer och teorier.

När jag klev ut ur Reid Hall så fick jag syn på detta... Det måste ha varit storm inatt eller någonting. Jag sov som en stock och märkte inte av någonting alls.

Utanför Reid Hall

Mitt schema för dagen var helt sjukt:
9:00-10:00 International Business Environment
13:00-14:00 International Perspective in Employment
14:00-15:00 Study Period Abroad presentation
15:00-16:00 Information Technology for Business
16:00-17:00 Möte med min business grupp
17:00-19:00 Information Perspective in Employment Seminar

Snacka om ett fullspäckat schema. Nu har jag varit på middag med Elisabeth och Nur på Pizza Express. Den restaurangen ligger precis vid Baker Street så det är nära och bra att gå till.

Nur

Nu ska jag krypa ner i sängen och lägga mig tidigt. Farfar ringde precis och undrade hur jag har det - alltid lika mysigt att snacka med släkten. Ha det så gott allihopa! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar