måndag 29 oktober 2012

Nya sängkläder

Jag har nu bytt sängkläder till dom som Elina och Moa gav mig. Jag tycker det passar mitt rum super bra och är jättenöjd med dom. Blev verkligen jättefint - tack så mycket tjejer - ni har bra smak!

Inviger de nya sängkläderna

Jag kom precis in på mitt rum från att ha varit i biblioteket hela dagen och lite gruppmöten. Imorgon har jag en presentation om en charity. Det kommer nog gå bra men vi ska träffas igen imorgon. Vi fick precis reda på idag att en utav tjejerna i gruppen inte vill presentera med oss längre - hon ska 'drop the class' för hon känner att hennes engelska inte är tillräckligt bra. Hon är nämligen en utbytesstudent här under denna terminen så jag vet inte riktigt hur reglerna är för dom. Det blev bara lite jobbigt för oss för vi fick i panik lära oss hennes del och ändra hela strukturen på presentationen. Våran lärare är ialla fall mejlad och informerad om detta så det ska inte vara några problem. Tycker bara att det är dålig stil - hur gamla är vi egentligen?? Lärarna har varnat oss innan att om inte alla gruppmedlemmar kommer på presentationen så får hela gruppen 0% = fail, så jag hoppas verkligen läraren har blivit tillräckligt informerad om hur våran situation är så att det inte blir några problem imorgon... Våran grupp jobbade hårt idag oavsett vilket känns bra inför imorgon. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar