onsdag 3 oktober 2012

Onsdag.

Det känns helt sjukt att det är torsdag imorgon. Verkligen - vart tar dagarna vägen?

Jag har varit i skolan hela dagen medans Elina och Moa har varit och shoppat. Det är jättemysigt att ha dem här - det känns helt overkligt eftersom vi är alla vana med att vara så långt ifrån varandra. Igår kväll när jag hämtade dom från Baker Street så hade jag en jättebra känsla av värme. Gud vad roligt det är att man bor soppas nära att sina kompisar kan komma och hälsa på. Så kul att kunna dela med mig mina egna upplevelser med mina nära och kära.

Jag såg online att mina Jeffrey Campbell skor nu har 'checkat-in' i Storbritannien så snart kommer de nog till mitt lilla hem - can't wait!

Nu ska vi snacka lite till - mycket att prata om kan man säga! Godnatt så länge. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar