måndag 22 oktober 2012

Busy!

Idag har jag suttit 12 timmar i biblioteket och bara pluggat spanska. Jag har en spanska presentation på onsdag som jag måste få bra betyg på - jag sätter alltid sån press på mig själv. Nu har jag skickad den till min gamla spanska lärare som är en ängel och kollar igenom den så att allt är 100%. Det känns verkligen jättebra. Tack så mycket Gustavo!

Efter hårt arbete vad klockan 10 på kvällen. Elisabeth och jag kände att vi behövde vara lite sociala och definitivt komma ut ur biblioteket, så vi gick till Marlybone High street och tog en öl på en pub där. Det blev ett kanonbra slut på en pluggande och 'halv-tråkig' dag.

Elisabeth och jag

När vi skulle lämna puben så var det tre Italienare som frågade vart vi var ifrån. När vi sa att vi var från Sverige så sa dom bara: "Hej vackra flickor!" Alltid kul med lite svenska komplimanger från Italienare, eller...?

1 kommentar:

  1. nämen fan vad hon blonda tjejen är cool

    SvaraRadera