onsdag 17 oktober 2012

Pannkaks frukost

Idag var det dags att städa upp från gårkvällen. Elisabeth och Nur hade lektion idag klockan 09 så de stack tidigt på morgonen så Malin och jag städade hela Elisabeths lägenhet. Medans Malin var och handlade lite frukost åt oss - vi skulle göra pannkakor, så passade jag på att städa. Jag ha plocka undan allt, diska, och bädda sängen medans hon var och handlade. Det är vad jag kallar att vara produktiv! Vi fixade pannkakor, men de blev inte så lyckade. De smakade som pannkakor men såg inte ut som de: man fick tänka på en fin bild på pannkakor i huvudet istället.

Resultatet

Jag har suttit i lektioner hela eftermiddagen. Det kommer bli en lång kväll för mig för jag har massa research att göra tills imorgon. Det är okej, men jag ska nog ta och sätta mig i biblioteket så jag inte har en massa distraktioner runt omkring mig. Nu ska jag till nästa lektion: Communicating Across Cultures. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar