måndag 15 oktober 2012

Grattis världens bästa pappa!

Grattis på födelsedagen pappa!

Jag ville bara säga att du är bäst och att jag önskar jag kunde vara med och sjunga för dig på morgonen, men hoppades Skype gjorde sitt. Vill att du ska veta att jag kommer tänka på dig hela dagen och hoppas att du får en riktigt underbar dag.


Jag vill tacka dig för allt du har gjort för mig - öppnat upp hela världen med ändlösa möjligheter. Oavsett vad du har gett mig så är du den perfekta pappan för du är där för mig, du lyssnar på mig - ger mig råd när jag behöver dig som mest. Du är allt man kan önska sig i en pappa och du har verkligen lyckas som det. Jag ser dig och mamma som de perfekta förebilderna och föräldrar; jag är så glad att jag har er. Ni har gett mig otroligt mycket kärlek och det ska ni få tillbaka hela livet från mig.

Jag ser fram emot massor att få visa dig London, gå på pubar med dig, musikaler; vi har massa roligt framför oss. Men framförallt ge dig en efterlängtad bamsekram!

Jag älskar dig till månen och tillbaks miljontals gånger. Du är bäst och jag saknar dig enormt mycket. Hoppas du fick en jättebra födelsedag, tänker på dig alltid. Din Anna.

1 kommentar: