torsdag 25 oktober 2012

IT!

Nu har jag precis haft mitt IT prov och jag fick 97% - är helt överlycklig. Ingen annan än mig klarade att göra klart hela provet så det känns verkligen super att jag blev klar och fick ett sådant bra betyg. Läraren var jättestollt och tyckte det var kul att hon hade mig i sin lektion - det är sånna komplimanger som gör att man blir extra motiverad och vill arbete lite hårdare.

Idag ska Elisabeth och jag äta middag tillsammans. Vi ska jobba på biblioteket hela dagen ungefär och sedan ta en paus med lite mat.

Jag har hållt på och mejlat med en 1920's tema bar som jag ska hyra för nästa event som vi organiserar. Nur och jag är de som organiserar detta eventet. Vi blev till-och-med tillfrågade att ta över hela ISB (International Student Bureau) nästa år vilket kommer bli otroligt kul. Detta kommer verkligen se bra ut på CV:t.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar