lördag 6 oktober 2012

Lördag.

Idag stack Elina och Moa. Det har varit jättekul att ha haft dem här. Det är samma som när jag bodde i Malaysia; det är alltid mycket roligare när folk har sett hur man bor. London är en kanon stad att bo i, men som alla andra har jag mitt dagsschema och går inte bara ut eller shoppar. Man kommer så mycket närmare som kompisar och det är kul när man kommer hem för de vet vad jag snackar om. Tack för att ni kom och ett par jättelyckade dagar. Jag hoppas verkligen ni kommer tillbaka!

Jag skulle ha undervisat killen idag, men London har nu bestämt att bygga om hela tunnelbanasystemet. Det betyder att man kan ungefär inte åka med tunnelbanan någonstans... Jag var tvungen att ringa mamman och fråga vad jag skulle göra, hon sa att det var inga problem - jag sticker dit på måndag istället. Skönt, men synd att jag inte hann dit!

Jag träffade istället Nur på Oxford Street där vi träffade två tjejer från Malaysia: Natasha och Lavy. Kul att se dem här. Vi hade lunch med dom sedan stack Nur och jag till Apple butiken för jag behövde verkligen ett skal till min Mac. Den har fått en repa och jag vill verkligen inte att den ska få fler. Tycker datorn blev väldigt snygg med skalet ialla fall!


Mac med skal.

Jag ska sova över hos Nur ikväll. Jag ska laga middag och sedan ska vi mysa och kolla 'Fridag Night Lights'. Det är våran nya TV serie som vi kollar på tillsammans. Myskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar