måndag 1 oktober 2012

Effektiv dag!

Skoldagen gick snabbt som vanligt. På morgonen skypade jag med hela familjen. Jag ringde först mamma och Fredrik och snackade lite med dom. Sedan var det dags för att snacka lite med pappa. Mamma och jag snackar regelbundet, men eftersom pappa reser mycket så är det alltid lite extra mysigt att skypa med honom när man får chansen.

Regent's Park

Dessa små ekorrar är verkligen inte rädda för en - de kommer alltid fram och nosar på en. Så söta!

Jag stack iväg för att undervisa och allt gick bra. Nu var det dags att åka till Nur i Notting Hill för att tvätta. Det tog bara 20 minuter att åka till henne vilket är super bra, för det betyder att jag inte behöver sitta på tunnelbanan i knappt en timma per väg varje gång jag ska jobba. Skönt!

Nur och jag efter vi har tvättat

Nur skrattade lite åt mig när jag kom till henne för inom två timmar så hade jag undervisat, handlat mat, tvättat, och lagat maten jag köpte. Snacka om att man kommer bli en Super Mom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar