fredag 5 oktober 2012

Utgång!

Skolan börjar bli så fin nu när löven börjar falla och ändrar färg till röda. Jag har inte sett en höst på nästan tio år, så det är verkligen kul att få vara med om det här igen. Man får tillbaka gamla minnen från när man var mindre och bodde i Sverige.

Skolan har blivit röd färgad från löven

Massa löv på marken!

Idag tog jag ut Elina och Moa till Koko i Camden. Jag tänkte att de måste få vara med på en sann Britisk utekväll. Vi åt middag på studentbaren och sedan stack vi till en pub i Camden som heter 'Cobden Arms'. Den ligger precis bredvid Koko Club vilket är perfekt om man ska dit efter. Nur och jag hade fixat så vi var på gästlistan så vi kunde gå in gratis plus gå före hela kön - grymt skönt!

Galna Lovisa!

Elina och Moa 

Jag och Nur

Inne på toan på Koko Club
Elina, Moa, Nur och Lovisa

Jasmine, Elina, Moa, jag, Nur och Lovisa

Det var en jättelyckad kväll och det var jättekul att få visa mina gamla Lerumskompisar hur allt går till i London. Nu har de fått se alla sidor utav London: Shopping, uteliv, fika, stan, och turist attraktionerna. Kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar