tisdag 2 oktober 2012

Leverans.

JAAAAAA vad glad jag är att sakerna som mamma skickade från Malaysia har kommit. Jag har nu spenderat 10 minuter på att organisera alla mina saker. Jag är världens 'neat-freak' och att ha dessa tillbehör gör mitt liv så mycket enklare, plus att det ser bra ut.


:D

Jag ska på möte nu om en timma som handlar om hur allt funkar när man har sitt utbytesår. Jag har bestämt mig för att åka ett halvår till Argentina och sedan ett halvår i Spanien, i vilken ordning vet jag inte riktigt än. Det ska bli spännande att höra vad som säger ialla fall.

Skolan - hösten har börjat komma!

Jag har också hållit på att städa. Nu får jag två gäster hit så det kan ju underlätta om det ser fräscht ut... Är faktiskt riktigt nöjd. Bra jobbat Anna!

1 kommentar:

  1. Argentina låter som ett alldels utmärkt val måste jag säga! :)

    SvaraRadera