torsdag 4 oktober 2012

Elina och Moa, dag 2

Idag var det fullt schema för mig. Torsdagar - lite små jobbiga, men det gick bra. Elina och Moa åkte in till Madame Tussauds och sedan till London Dungeons. Två ställen som jag inte har varit på än. De rekommenderade dessa ställena starkt, så man får nog ta och kila dit någon dag. 

Jag åkte in efter jag slutade klockan 17 och träffade dom utanför TopShop. Denna veckan var det 20% rabatt för alla studenter så det var lite kaos där inne kan man säga... Det blev mycket shopping för mig ialla fall. Köpte två kjolar, en klänning, några tröjor och en tjocktröja. Jag har inte shoppat någonting nästan sen jag kom hit, men efter idag får det vara nog för ett tag. 

TopShop

Efter nästa två timmar på TopShop var vi alla riktigt hungriga. Vi hittade en mysig Italiensk restaurang där vi satte oss. Vi alla åt jättegoda pastor. Mums! 

Elina och Moa

Efter middagen var det dags att sticka till Primark. Elina visste inte om hon hade varit där innan, och detta ställe får man ju inte missa när man är i London. Det var skönt att komma dit sent för då var det inte så mycket folk där. Normalt sätt brukar det vara sjukt mycket folk där så man blir nästan lite stressad. Nu kunde man ta det lugnt och kolla lite ifred. Vi alla hittade några saker. Det är helt otroligt hur mycket man kan köpa där för bara £10!

Moa och Elina

En jättemysig dag! Imorgon börjar jag min första lektion klockan 09.00 så vi stack hem vid 22 tiden och satt på mitt rum och snackade ett tag. Så kul att ha dem här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar