torsdag 18 oktober 2012

October Fest

Det var hur kallt som helst imorse, eller runt 4 grader. För en tjej som har bott i ett 35˚C land halva sitt liv så är detta verkligen en förändring!

Invigning av Canada Goose jackan!

Ikväll hade de tyska från skolan organiserat en October Fest. Jag har aldrig varit med om att det har varit så mycket folk i studentbaren - ever! Det var kö utanför baren för att komma in och man fick vänta  nästan 10 minuter för att komma in. Helt sjukt! Det brukar vara nästan helt tomt där de flesta dagar.

När vi väl kom in så var det hur varmt som helst där inne. Antingen var det någonting fel på airconden eller så är baren bara inte utrustad för att hålla 150 pers. Det var ialla fall världens liv där inne så det var verkligen värt att vänta utanför.

Elsie (som är från Malaysia) och Elisabeth

Elisabeth och Nur

Elisabeth och Nur ville ut efter festen eftersom baren stänger klockan 23, men jag kände att jag behövde en bra sömn så jag stannade kvar på skolan och gick hem till mig. Vi hade en kanon kväll ialla fall, jättekul var det! Imorgon blir den en lektion kl 09:00 sedan har jag håltimma tills klockan 13, och slutar klockan 15. Sedan blir det plugg och förbereda mig på min spanska presentation jag har nästa vecka. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar