lördag 20 oktober 2012

Limo tur

Jag spenderade hela dagen i biblioteket för jag hade massa att plugga - fortfarande har. Jag fick några bra timmar där så jag kunde njuta ordentligt inför kvällens äventyr. 

Klockan 19 stack Angelina, Nur och jag till Elisabeth för att äta lite och ta ett glas vin. Senare hade Elisabeth och jag världens planer. En utav våra kompisar hade hyrt en Hummer Limo för kvällen - helt sjukt! Hon hade ialla fall bjudit in oss och delta i denna upplevelse. Jag har länge velat åka limo med tjejkompisar och få uppleva känslan att ha det lite extra lyxigt. 

Jag och Angelina hos Elisabeth

Champagnen i limon

Jag och Elisabeth

The gang i limon

Italienarna och jag

Limon körde runt i London i 1.5 timma, precis lagom. Vi drack champagne och hade dånande musik i bakgrunden av Swedish House Mafia bland annat. Man hade nästan tappat rösten av allt sångande/skrikande. Limon lämnade oss på Cuckoo Club där Pia (hon som hyrde limon) hade hyrt ett bord. Vi kom alla in under hennes gästlista. Där på klubben återförenades vi med Nur och Angelina. De hade varit på en bar precis bredvid och hade haft det jättetrevligt de med. 

Jag och Nur

Angelina och Jag med Elisabeth i bakgrunden

Angelina och Elisabeth

Greta, Angelina och jag

Vi började dra oss hem runt två. Det var svårt att hitta taxi hem så vi började gå, efter en stund så kände vi att det skulle vara onödigt att åka taxi nu när vi redan hade gått halvvägs. Det sluta med att vi kom hem efter en 40 minuters promenad hem till Regents Park - man var rätt trött i fötterna efter det kan man säga. En promenad i högklackat är inte att rekommendera! Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar