söndag 7 oktober 2012

Söndag: work day!

Jag har precis kommit hem från Notting Hill, varit på ett business möte och städat mitt rum. Som tur var funkade tunnelbanan från Nur hem till mig på Baker Street så det gick snabbt att åka hem. Jag hade ett grupp möte idag med några personer från min business environment klass. Vi ska göra en business report om Primark ska öppna fabriker i Pakistan, Kazakstan eller i Egypten. Detta kommer bli jätteintressant och jag känner lite att jag kommer ha mycket att bidra med eftersom hela min Extended Essay för IB handlade om Pakistan. Det känns ialla fall skönt att vi har börjat på denna nu, den ska ju vara inlämnad den 5 november, så vi har gott om tid!

Ladbroke Grove Station

Nu ska jag ta och kila ner och äta lite middag sedan göra färdigt min andra business report som ska vara inlämnad imorgon. Busy busy! De nästa veckorna kommer vara rätt sjuka - har mycket inlämningar och presentationer. Hoppas allt går bra - gäller att hålla reda på allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar