måndag 8 oktober 2012

Måndag igen!

Nu har börjar vecka 5! Fattar inte hur snabbt veckorna går. Snart är det november, snart ska jag till Sverige över en helg, snart kommer pappa och hälsar på mig i London, snart är det jul! Man börjar verkligen förstå när folk säger att universitetstiden rusar förbi.

Idag hade jag en stor inlämning av en Business Report. Jag lämnade precis in den och det känns så skönt. Jag har också skrivit det mesta på mitt CV vilket känns också extremt bra - skickade den till mamma för att korrläsa - hon är bra på sånt.

Det har regnat hela dagen idag. Jag tycker verkligen att jag har haft tur med vädret här, trodde det skulle vara jättemycket värre. Ja, okej, det regnar här men jag tycker nästan att det regnade mer i Malaysia. Skillnaden där är väl att man inte fryser utan man kan fortfarande gå i t-shirt och shorts, här är det totala motsatsen: har du glömt paraplyet så får man vara beredd på en veckas förkylning.

Regnig dag

Jag går just nu och väntar på mina Jeffrey Campbell skor jag beställde för två veckor sen. Jag kan se att de har kommit till UK men vet inte vart de har tagit vägen... Hoppas det kommer snart!! Nu ska jag kolla ett avsnitt på en serie efter en mycket produktiv kväll. Kram på er alla, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar