fredag 2 november 2012

Fredag - helg snart!

Jag åt en utav mina första frozen yoghurt idag. Det var helt okej men jag vet inte om det var en favorit. Det var jättegott med all frukt men smaken av yoghurten är lite lustig. När vi satt och åt yoghurten inne på Selfridges så körde det förbi massa polismotorcyklar som åkte före och efter en bil - det måste ha varit någon kändis. Fräckt!


Jag har länge varit och kollat på denna väskan och idag bestämde jag mig för att köpa den. Är så glad och nöjd med detta köpet; väskan är 'timeless' och kommer alltid vara i mode. Denna kommer jag använda mycket känner jag på mig. Åh så glad jag är! Visst är den snygg?

Michael Kors "Jet Set small travel tote" 


När jag kom hem var det dags att tvätta igen. Jag sparar alltid tvättningen till sista sekunden, literally, vilket är bra på ett sätt för då är det verkligen handskarna på och all tvätt blir klar. Nu hänger det tvätt och torka runt omkring i hela mitt rum. Jag torktumlar bara mina handdukar för det är jättedyrt att torktumla här, så man försöker spara lite pengar där ialla fall. 


Nu ska jag kolla lite film för jag har pluggat mycket idag och har kommit ikapp rätt mycket. Denna helgen blir det plugg plugg plugg. Ska ha lunch med Sara imorgon (hon bodde i Malaysia också) vilket ska bli mysigt. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar