lördag 10 november 2012

Sverige, dag 2

Idag åkte vi in till stan, gick runt lite, fikade sedan träffade jag Moa en snabbis. Dagen gick jättefort men vi hann med mycket. Det var verkligen kul att träffa Moa - hon hälsade på mig i London så vi hade ju mycket att snacka om. 

Farmor och jag drog oss hemåt runt 16. Jag hade köpt lite små saker, bland annat mammas julklapp: skönt att ha den köpt!

Farmor och jag

Middagen var jättetrevlig - farfar hade gjort iordning en god fiskgrattäng. Det blev en kväll med mycket snack och trevligt umgänge. 

Farmor och farfar

Farfar har den här bilden på mig tagen julafton innan jag fyllde tre år. Det som är roligt med denna bilden är att den verkligen fångar mitt intresse redan som två av musik. Jag spelar glatt på samma piano när jag är hemma så mycket jag bara kan. Åh vad jag saknar musiken!

Anna två år på julafton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar