måndag 5 november 2012

Höst och kyligt

Man märker att det börjar bli kyligt nu. Kan ni tänka er att det redan är november? Om drygt en månad har jag gått min första termin på universitetet - helt sjukt! Tiden bara flyger förbi. Jag kommer ihåg när jag gick på MKIS (skolan i Malaysia) att veckorna alltid gick så långsamt - fredagen verkade alltid vara så långt borta och att helgen aldrig kom. Här så flyger veckorna bara förbi, det är redan måndag nu igen! Man förstår verkligen vad folk menar när de säger att universitet tiden går otroligt fort och man måste ta vara på varje minut.

Skolan

Skolan

Malin sov över hos mig i natt för hon behövde stanna på skolan sent. Vi snackade en massor på kvällen så det blev lite sent, men det var klart värt det! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar